tirsdag 24. november 2009

Kan vi kose heeeeele dagen mamma?

Slike dager som dette er gode! Andrèa kom tuslende inn til meg ved ni tiden, og krøyp under dyna mi, kikket på meg med store øyne og sa "jeg har sovet godt". Og det tror jeg hun har, for for første gangen på lenge har hun sovet hele natta, Noe jeg tror vi satte pris på begge to. Vi er begge uthvilte, blide og fornøyde, og siden jeg ikke føler meg som et overtrøtt vrak i dag med søvnmangel fikk hun valget om å være hjemme med meg, eller å reise i barnehagen. Nok en gang ser hun på meg med store øyne og spør meg: "kan vi kose heeeeeele dagen mamma?" Og selvfølgelig kan vi det, så nå skal vi snart sette rundstykkene i ovnen og kose oss med en deilig lunch sammen. Så skal vi sette oss ned å tegne og male litt, og Andrèa skal få hjelpe mammaen sin med å lage julegaver. Åh, sånn som jeg liker slike dager! Det er så godt når man ikke føler seg trist, og tung til sinns.

Solen skinner, Andrèa skinner om kapp med den, og jeg er uthvilt og glad. Kan det bli bedre da?

Ha en flott dag alle sammen :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar