fredag 27. november 2009

Bedre tider.

Jeg vet ikke hva som har skjedd den siste uken, men bortsett fra en tøff natt, og en tung kveld etter barnevognsalget så føler jeg meg mye lettere til sinns. Jeg har fått så mye mere overskudd til å gjøre ting, og kreativiteten har virkelig blomstret igjen. Jeg scrapper, jeg syr, jeg lager rammer og jeg lager smykker. Jeg har noe mellom fingrene hele tiden, og jeg koser meg! Jeg slipper å tenke på alt det vonde, men konsentrere meg om det jeg holder på med. Jeg merker det at det hjelper på humøret til alle sammen her. Mannen min er lykkelig over at jeg plutselig ønsker å gjøre noe igjen, og både han og Andrèa nyter det at jeg sitter her og synger for meg selv mens jeg pusler med ting jeg liker å holde på med.
I går tok jeg med Andrèa på hobbybutikken så hun fikk plukke ut noe hun ville at vi skulle lage til jul, så i dag har vi sitti rett ut på stuegulvet og laget noen små engler. Hodet er limt på på skakka, og vingene går i litt forskjellige retninger, men hva gjør vel det? Hun storkoste seg, og det er det viktigste. Nå er englene plassert på hylla med bildene og tingene til Sindre som vi hang opp for noen dager siden. Englene måtte jo være sammen med lillebror. ja, sånn var det med den saken! :)


1 kommentar:

  1. Hei på deg!
    SÅ koselig å lese, hurra.. dette fortjener du! Det er jo vanskelig å styre følelsene sine, derfor varmer det så godt i kropp og sjel når jeg leser dette du skriver idag!

    Andréa fortsetter å si og gjøre så mange supersøte ting, at jeg får lyst å slenge en kjempestor bamseklem rett over de 7 fjell og rundt henne! Hun er så god:) (hun slekter nok på mammaen sin vil jeg tro...!)

    Håper dere får en kjempefin helg alle sammen!
    Store glade klemmer fra Ida

    SvarSlett