onsdag 22. februar 2012

Så du oss..

Så du oss, lille Sindre-min, da vi besøkte deg i stad? Hørte du oss, lille Sindre-min, da mamma, pappa, storesøster, bestemor, tante C, kusine E. og kusine T. stod rundt hagen din og sang Trollemors Vuggevise for deg? Merket du kjærligheten og savnet vårt,lille Sindre-min, da vi holdt rundt hverandre og gråt over sorg og savn.. Savnet etter deg?

Det er snart tre år siden du forlot oss,lille Sindre-min, men savnet har ikke blitt noe mindre.
Jeg drømmer om deg, jeg lengter etter deg. Å bare ha deg i hjertet mitt er ikke nok, det kommer aldri til å bli nok. Jeg vil ha deg i armene mine.. Jeg vil kose med deg, irettesette deg, jeg vil plastre skrubbsår, og blåse vekk smerte. Jeg vil drive med pottetrening, jeg vil se stoltheten som skulle lyst ut av øynene dine når du mestrer nye ting. Jeg vil dusje deg, og bade deg. Jeg vil lese godnatthistorier, og danse rundt på gulvet med deg i armene. Jeg vil gi deg ferieturer og gode opplevelser.. Jeg vil så gjerne se deg vokse opp.

1 kommentar:

  1. Det du skriver kunne likegjerne vært mine tanker. Får besøk nå men skal lese mer av bloggen din imorra...varm klem sendes

    SvarSlett