mandag 4. oktober 2010

In loving memory of...

Alle kondolansekortene vi fikk i begravelsen til lille Sindre-min ligger pent nedpakket av den enkle grunnen at jeg aldri har likt den hvite esken vi fikk dem overlevert i fra begravelsesagenten...
I dag tok jeg saken i egene hender, og "tryllet frem" denne esken som skal få stå på minnehylla hans.




Jeg ser det nå at det er noen små forandringer jeg vil gjøre, som f.eks å bytte ut blomstene med noen som er litt mindre, men stort set ble jeg ganske fornøyd om jeg kan få si det selv. Så i morgen skal alle hilsnene igjen finnes frem, og dem skal settes på hylla, der dem hører hjemme.

4 kommentarer:

  1. Så fin den ble! Du er skikkelig kreativ.

    SvarSlett
  2. Den ble kjempefin. Du er utrolig flink til å å ordne og dekorere.

    SvarSlett
  3. Den var helt nydelig...sukk ble litt rørt jeg.

    SvarSlett
  4. For en nydelig eske det ble... Virkelig! Vakkert..

    SvarSlett