søndag 28. mars 2010

Et vakkert smykke og vårfølelse!

For en stund siden fikk jeg igjen en gave i posten av Ida. Den jenta slutter aldri å overraske! Denne gangen var det et nydelig smykke med navnene til ungene på. På Sindre sitt hjerte var det også satt på en liten engel.Dette kjedet har jeg blitt så glad i, og jeg har det på meg hele tiden. Tusen takk vennen!



Nå smelter det som bare det hos lille Sindre-min, og jeg begynner å få vårfølelse. Tanken på at jeg snart kan få plantet der slik at det igjen blir fint gleder meg.

For bare en uke siden så det sånn ut der. Snø i bøtter og spann!


Snøen trekker seg sakte, men sikkert tilbake. Bare se hvordan det så ut i går:


Tankene svirrer og svirrer om hvordan jeg skal plante der.I vinter har det ikke vært lett å holde det fint. Altfor mye snø har skapt problemer, pynten forsvant i snøen, og blomstene kunne jeg bare gi opp. For meg er det veldig viktig at det skal se "rent og pent" ut. Det skal ikke være "halvveis", det skal lyse kjærlighet på lang avstand. Dette er min måte å vise lille Sindre-min hvor mye han betyr for oss. Her er et lite knippe med bilder fra sist sommer.




Jeg har først gravert inn skrifta på steinene så det skulle holde seg bedre før jeg malte det hvitt.







4 kommentarer:

  1. Hei vennen :)

    Blir så glad når jeg så smykket, godt å se det igjen, og enda bedre føles det når jeg vet det betyr mye for deg ♥

    Så fint det er hos Sindre. Du er så utrolig flink å gjøre det vakkert og stemningsfullt for han. Det lyser kjærlighet og savn. Stenene du har gravert og lagt på hvileplassen hans er utrolig rørende og vakre å se på.

    Minnestenen hans er så utrolig vakker, det er den fineste jeg har sett. Så personlig og så mange betydningsfulle detaljer. Diktet du har skrevet til Sindre gjør meg alltid like rørt, og den nydelige lille engelen som passer på Sindre er så herlig, for ikke å snakke om de søte små fotavtrykkene til Sindre. ♥

    Kanskje jeg en gang i fremtiden kan være med deg å besøke Sindre, det hadde betydd utrolig mye for meg.

    Håper dagene går bra for dere. Jeg vet at det nok er tøft nå, og at tiden vi er i får deg til å tenke tilbake på hvordan det var for ett år siden. Jeg ser stadig på kalenderen og minnes hvilken dag det er i morgen. Tenker mye på deg vennen, og håper dere tar godt vare på hverandre. Gi Andréa en klem fra meg, og gi deg selv en ekstra stor og varm klem fra meg!

    Glad i deg!
    klem fra ida

    SvarSlett
  2. For et nydelig smykke, og så utrolig fint gjort av deg, Ida! Du er god du!
    Det er så fint hos Sindre, Anne! Det lyser kjærlighet av alt, steinen, pynten, blomstene og lysene..Ikke vanskelig å se at han er høyt elsket og uendelig savnet..
    Tenker masse på dere!
    Stor klem til deg, min venn!

    SvarSlett
  3. Så nydelig gravsted. Det er ingen tvil om at der ligger noen som er høyt elsket og dypt dypt savnet.

    SvarSlett
  4. Jeg har egentlig aldri før tenkt på en grav som vakker, men Sindres grav er virkelig vakker. Så mye omtanke og kjærlighet i hver minste detalj. Det rører meg dypt i mitt eget mammahjerte.

    Marte

    SvarSlett