fredag 8. januar 2010

Ja, så er dagen kommet for besøket på RH. Mannen jobber natta, og Andrèa sover hos svigerforeldrene mine siden vi må reise så tidlig.Det er første gangen jeg er helt alene hjemme på natta etter at Andrèa kom til verden, og akkurat nå føler jeg at det er litt for stille her. Jeg gruer meg veldig til å komme inn der hvor vi hadde alle svangerskapskontrollene, og er bekymret for svarene vi vil få. Vi skal reise om under 5 timer, men jeg klarer ikke å få nok ro på meg til å gå til sengs. Jeg gleder meg til samtalen der inne er unnagjort. Håper på positive svar, men om det ikke blir det så får vi bare ta ting derfra. Jeg vet at vi skal klare å komme oss gjennom denne dagen, men det er bare så utrolig vanskelig når det står på...

2 kommentarer:

  1. tenker paa deg idag vennen!! Krysser alt for god samtale!! Sender over litt styrke idag!! Stor varm klem fra ida

    SvarSlett
  2. Kikker innom før jeg stuper til køys!
    Husker kommentarenfra Mormr hage (?) for noen innlegg tilbake! Og dette gleder meg virkelig, Anne! :) Fiiiiin farge!

    Stor klem fra Ida
    (jeg tror du utstråler mye positiv energi for tiden - for jeg blir alltid veldig glad når jeg enten besøker eller hører fra deg :-))

    SvarSlett