torsdag 3. desember 2009

Stille før stormen..?

Jeg føler nesten at jeg har det for bra for tiden. Jeg tenker selvfølgelig på Sindre, og jeg savner han fremdeles like mye, men på en eller annen måte så føler jeg at jeg har det ganske bra. Jeg har sluttet å kun være mamma, og heller begynt å være litt Anne også. Jeg har alltid vært opptatt av det alternativet, men aldri gjort noe mere med det. Den siste tiden har jeg vært på to forskjellige kurs innenfor det, og jeg har lest flere bøker. Jeg synes det er så spennende, og vil bare lære mere og mere. Når jeg forteller venner og familie at jeg har begynt å rense energibanene til mannen min hver kveld så kikker dem dumt på meg og rister på hodet. Jeg synes jeg hører hva dem tenker: "Nå har det klikket helt for henne". Til dette vil jeg svare: "klikket og klikket.Jeg er nå like gal som jeg alltid har vært. Bare at denne gangen gir galskapen meg mye glede!" I tillegg så har jeg jo som dere vet fått øynene opp igjen for håndarbeid. Jeg har også lagt om kostholdet og begynt å trene en time hver kveld. (okei, nesten hver kveld da).
På julebordet på tirsdag følte jeg meg faktisk veldig fin. Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så vel. Det var fantastisk deilig!
Jeg tar meg ofte i å lure på hvor lenge dette vil vare, og om det bare er stille før stormen.. Men en ting er ihvertfall sikkert: nå skal jeg nyte det at jeg har det bra så lenge som det varer. Jeg er sikker på at lille Sindre-min titter ned på meg, og gleder seg over at mammaen igjen føler seg glad!

4 kommentarer:

  1. Så godt å høre, Anne!! Jeg er sikker på at både Sindre i himmelen og Andrèa her på jorden gleder seg over at mammaen har det bra for tiden!
    Man kan aldri vite når man får seg en tøff periode igjen, så våg å leve i nuet! Det at du har det så bra nå, er bare kjempeflott! Kos deg med alt du gjør, og virkelig nyt det! Du fortjener å føle deg litt bra nå!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Takk for koselige ord Trine :) Det er så godt å våkne om morgenen å føle seg glad igjen :)

    SvarSlett
  3. Ingrid ledaal Gjertsen3. desember 2009 kl. 23:50

    Så godt å høre, og du fortjener å ha det bra! :)
    Veldig glad i deg vennen min, og stolt av deg!
    Varm klem fra meg, Ingrid :)

    SvarSlett
  4. Veldig glad i deg også vennen min :)

    SvarSlett