mandag 26. april 2010

"PRECIOUS CHILD"

Jeg sitter og titter ut av vinduet. Det er grått og trist ute, og været står virkelig til humøret. I dag gjør jeg noe jeg ikke har gjort på lenge, jeg gråter. Store tårer triller nedover kinnene mine. Enkelte dager bare slår savnet til, og jeg klarer ikke å stå i mot. Jeg har bilder av Andrèa her hvor hun er nøyaktig like gammel som Sindre-min ville ha vært nå.. Åh, jeg går glipp av så masse. Tre mnd er ikke et helt liv, lille Sindre min. Det er ikke forretten engang. Det er bare en smakebit. En smakebit så god at man bare vil ha mere og mere. Man tror man skal få mere, man tar det som en selvfølge at man skal få mere, så plutselig blir det revet bort rett foran nesa de.. Tilbake sitter jeg med en klump i bryste, og et savn så stort..Jeg skulle jo ha mere!



"PRECIOUS CHILD"

Words and Music by Karen Taylor-Good

In my dreams, you are alive and well
Precious child, precious child
In my mind, I see you clear as a bell
Precious child, precious child

In my soul, there is a hole
That can never be filled
But in my heart, there is hope
'Cause you are with me still

In my heart, you live on
Always there never gone
Precious child, you left too soon
Tho' it may be true that we're apart
You will live forever... in my heart

In my plans, I was the first to leave
Precious child, precious child
But in this world, I was left here to grieve
Precious child, my precious child

In my soul, there is a hole
That can never be filled
But in my heart there is hope
And you are with me still

In my heart you live on
Always there, never gone
Precious child, you left too soon,
Tho' it may be true that we're apart
You will live forever... in my heart

God knows I want to hold you,
See you, touch you
And maybe there's a heaven
And someday I will again
Please know you are not forgotten until then

In my heart you live on
Always there never gone
Precious child, you left too soon
Tho' it may be true that we're apart
You will live forever... in my heart

Sangen kan høres her ***

4 kommentarer:

  1. Kan ikke gjøre annet enn å sende gode tanker din vei. . .

    SvarSlett
  2. En stor klem og mange varme tanker...

    Dine ord er så sterke.

    SvarSlett
  3. Vennen min <3 Skulle ønske jeg kunne kommet til deg nå og gitt deg en stooooor varm klem... Dere er i hjertet mitt alle 4 <3
    Kan tenke meg hvor fint du har gjort det nede hos lille Sindre nå <3

    Masse glad i deg vennen. Jeg er bare noen tastetrykk unna når du trenger å lufte tankene...

    Stooor kos sendes til deg fra meg <3

    SvarSlett
  4. Åååå... En varm klem til deg!
    Kan ikke fatte at noen skal oppleve det du har opplevd. Har selv en gutt som nå er 3 mnd. Livet er utenkelig uten.. Men livet kan snu så brått, det får man jo stadige påminnelser om.

    SvarSlett