fredag 2. oktober 2009

Takk for alle gode ord!

Etter at vi var i media i går har vi fått så mange gode tilbakemeldinger! Jeg velger å lime inn noen av dem her. Dere skal vite at vi har satt pris på alle dem flotte ordene dere har gitt oss! Så takk kjære venner for alle gode ord. Dere er med på å gi meg den styrken jeg trenger når ting virkelig butter imot. Dere er med på å gi meg troen på meg selv tilbake, og lar meg få vite at det vi gjør er det rette!

Fy flate så stolt jeg er av deg/dere vennen!!! Så fantastiske dere er begge to! Dere setter virkelig søkelys på noe som ikke burde hysjes ned. For noen fantastiske foreldre dere er for prinsesse Andrèa, og for prinsen Sindre som alltid vil leve i deres hjerter og minner ♥ masse glad i deg vennen
-Siri-


Så fin artikkelen ble,nå er det ei lita prinsesse og en liten englegutt som er stolt av mammaen og pappaen sin. Dere er fantastiske begge to, ekte forbilder for oss som kjenner dere:)
-Ida-


Er så stolt av dere Anne Og Eldar.Aldri vært bortatt noen mennesker som er så sterke som dere.
syns dere er fantastiske jeg:-) Man skal være glad for at det fins mennesker som dere i verden som velger å kjempe for andre gjennom barnet sitt.Blir rørt bare av å tenke pådet :-*
-Silje-

Og sånn fortsetter det! Jeg har fått takk fra andre englemammaer for at vi valgte å stå frem. Det å se at andre mennesker som virkelig vet hva dette er snakk om takker meg gjør alt strevet virkelig verdt det!

Og for alle dere som ikke har fått lest det, her er artikkelen:
Varden

2 kommentarer:

  1. Det er så flott at dere står frem på den måten! Veldig fint intervju!
    Sindre og Andrèa er utrolig heldige som har dere som foreldre!

    Klem fra Trine (Patilla på BP)

    SvarSlett